Ajdå

Blev visst inte så mycket bloggande idag, detta är kanske inte för mig iaf? Aja, åkte till Kista för att köpa present åt min lillebror, sedan träffade jag älsklingen som behagade att vakna :). Någon timme senare åkte han till jobbet och jag gick hem för att äta sedan träffade jag Lava, Ana, Sara och Saras kusin. Vi har bara tagit det lugnt, träffat vänner, varit i macdonalds och rökt vattenpipa (ush!). Innan jag gick hem mötte jag älsklingen igen för han skulle hem efter jobbet, och så lämnade han hem mig. Kom hem för en timme sedan ungefär. Tänkte se på film nu, "the sisterhood of traveling jeans" eller något sådant. Uppdaterar efter om jag inte somnar hihi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0