God morgon

Bu, hade skrivit ett jättelångt inlägg men så försvann allt :( Hoppas iaf ni har sovit gott, det har jag gjort ^^. Jag och älsklingen möttes igår och drog till biografen för att hämta ut biljetterna. Sedan gick vi omkring i affärer, mötte gamla vänner och delade en kebabtallrik, mums. :D Filmen vi såg var Mumien 3 och den var absolut sevärd, min personliga favorit är dock ettan men denna var absolut inte fy skäms.

På tal om bio har jag hört rykten om en vänner film, en film med al pacino och de niro samt en film med jackie chan och jet li. Dessa ska absolut ses! :)

Nu ska jag äta frukost, puss på nosen! :)

(psss ni kan få gratis värdecheckar till kicks här genom att samla poäng, ni får dessutom 50 poäng direkt vid registrering.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0