All work and no play makes Dess a dull girl..

Phew! Det känns nästan som att ju mer jag städar desto smutsigare blir det? Anyway kom och tänka på en tjej jag såg på tunnelbannan imorse som hade en utav de coolaste frisyrerna jag sett. Hon hade typ tuppkam (tuppkamm?) men den var inte så lång och den stack inte rakt ut utan inåt och lite hit och dit. Låter inte alls fint men det var det verkligen, sen hade hon en "snelugg" också, asgrymt ^^. Hade antagligen klippt mig så om jag inte hade fått en sådan kritik efteråt. :(

Aja, tänkte bara uppdatera, tillbaka till städningen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :D

2008-07-31 @ 19:13:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0